Sunday, November 28, 2010

MEOW ! ~
and actually i don't really know who HEHE
i pon nak manje siaaaa .. but kalau ade lelaki nak manje ngan i, very the geli HAHA i don't know why eeee
tomorow i off and i think i wrote that i'm going out with burah, hasif and darwin. but naaaaaaaah, cancel. mummy and brother asked me to follow them go JB and shopping. so that's my plan for tomorow. so sad cannot meet my sayangs ):
sexy but your lungs not sexy so black HAHA!
i went to school recently to collect money from teacher. then bump into Said and gang -.-" sungguh tak perlu pegang helmet step dorang yang ade motor abeh nak tunjuk - tunjuk ah bawak helmet kat kite senyum - senyum macam kerang busuk jeeee. Haz was like 'eeee, tak perlu saaak' . padahal setakat tumpang budak product design je. abeh pompan kat canteen sume cair ah abang- abang ade motor WTF ? bawak abang aku nyer R1 baru satu - satu nyer bodek kecut -.-"
i had a good laugh when i work with GG haha apek tue pon nak suke and ketiak tak shave HAHAHAHA
recently, i bought this for my hair, need vitamins. so loooong and dry. and i put it at my dressing table. mummy saw ..

MUMMY: ape ni? asal makan obat - obat ni?
ME: huh? obat ape? nie obat untuk rambut laaah
MUMMY: kau jangan nak makan pill sume ehk ..
ME: bu, it's not pill laaaah!  it's vitamins and put at your hair laaaah ..
MUMMY: ouh. ingat pill
ME: haiyo lu banyak slow lah bu ..

anw, i didn't read the instruction. it says 'avoid scalp' but i put at my scalp OMG WHAT HAPPEN IF I PUT AAAHHHH ? o.O
TUESDAY get PAY DAY ! sungguh meng-excited laaaah ! walaowei, if not get tomorow but i off. macam sial
my backbone hurts since monday ? or is it tuesday urgh !
i bangun i tengok handphone sebelom i tido i tengok handphone da abis keje tengok handphone takde handphone macam boleh mati gitu hehe
da lame tak ade matair but kalau da ade nak single pulak HAHA eeee aku tak suke gaduh - gaduh ngan matair boring aaaah
HEHE TRUE
bunga - bunga cinta
babe, lu manyak lawa siol
sedih ah takde matair. nak carik matair besok ah HAHA tapi matair dosa
second brother just came home -.-" he got 3 days MC from hospital cause he sick or something hmmmm ..
i'm sleepy already
everything in this picture is sexy
first brother planned to buy NIKON D3100 next month one camera not enough for him LOL
your legs very sexy
dier tak online lah boooring nyer. okay, i'm sleepy i wanna sleep xoxo